13.2.12

Coup de coeur Monday #4 - Fabric clouds

Fabric clouds have been on my (long) "Things I might make one day" list since I saw some in a Paris shop.. I got as far as tracing a wonky cloud on a piece of fabric one day.. But I'm sure that if I ever get round to making one, it'll never look as good as those..

From The butter flying, so sweet for a baby or kid's bedroom. The rain drops come in lots of different colours.


From , in a wide range of gorgeous fabrics.


And my favourite from Blue Monday, so girly and cute, just look at the shoes!!


I guess clouds would sit better in a girls bedroom anyway, but I could always make them as presents.. To be continued.. One day.. Maybe..

3 comments:

  1. Virginie14.2.12

    oh j'adore aussi!!! j'ai de la chance, ma mère en a fait un à Armand du style Butter Flying, mais avec des étoiles en origami à la place des gouttes.
    euh, si tu te lances, j'adoooooooore le dernier, je suis très interessée.... ce nuage, ces joues, ces yeux, ce motif, ces petits chaussons... aaahhh je craque à fond!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Virginie14.2.12

      c'est marrant je viens d'aller voir le lien (sur cette adorable boutique), et je préfère aussi ce modèle sur les 3... trop mimi!

      Delete
    2. Trop beau, hein?
      Mince maintenant je vais devoir m'y mettre ;)! Ca me fait peur en fait ce genre de trucs c'est tellement delicat et precis et joli que j'ai peur qu'en le faisant moi-meme j'en fasse une horreur!
      J'aime bien l'idee des petites etoiles en origami!

      Delete